Designs by CurlyGirl Flowers images

1. Kick It With Me Lyrics

Kick It With Me Lyrics

This girl I was chillin When she caught my eye My boy look at me Like "wow she fly" He hit me on the shoulder Like "there you go" Theres a cute little Things that available And i was like "Nah i'm coo



2. How Bout Dat Lyrics

How Bout Dat Lyrics

Let's Go Yo it's time to cook up a Bregoli Gonna make me bring back the old me How you gonna roast me and the homies when you on probation at 14 Yeah you had it coming let's face it Yeah i swear your



3. Odd Petals Lyrics

Odd Petals Lyrics

like one petal mmm like one petal yeah she love me like three petals she loves me lots like five petals yeah im only messing with them odd petals (odd petal) do she love me, do she love me not thats a



4. What You Mean To Me Lyrics

What You Mean To Me Lyrics

You are my number one shooter Blow me away (ay, ay) I'll be your number one suiter Every day (ay, ay) First time that I saw you girl my mouth dropped First time that I saw you girl my heart stopped Yo



5. Nothin' But Love Lyrics

Nothin' But Love Lyrics

I dont care what people say Not taking any L's today I shine a light on all the shade Cause love is in my D. N. A. Haha I'm always doing it big I ain't afraid to be bold Ain't afraid to be loved Don't



6. Nothin' But Love Lyrics

Nothin' But Love Lyrics

I dont care what people say Not taking any L's today I shine a light on all the shade Cause love is in my D. N. A. Haha I'm always doing it big I ain't afraid to be bold Ain't afraid to be loved Don't



7. Pandemonium Lyrics

Pandemonium Lyrics

I'm going in till these walls from caving in Get ready to dive in Cause this party's about to jump Me and my crew We taking over the room It's what we came here to do It's gon be Pandemonium Turn the



8. Do My Own Thing Lyrics

Do My Own Thing Lyrics

so what tv party prom king i do my own thing i know like 7 of hours just to get me out of bed fix my hair n the mirror more times then i like to admit always checking my phone i gotta scroll through m



9. Insta Bae Lyrics

Insta Bae Lyrics

Okay Yeah Let's go Girl, I know when I see you all in my timeline, yeah, yeah Quite the view every angle Baby, you're so fine, yeah, yeah Ooh, ooh Follow me and I'll follow you (uh huh) Wherever you



10. Insta Bae Lyrics

Insta Bae Lyrics

Okay Yeah Let's go Girl, I know when I see you all in my timeline, yeah, yeah Quite the view every angle Baby, you're so fine, yeah, yeah Ooh, ooh Follow me and I'll follow you (uh huh) Wherever you



11. Odd Petals Lyrics

Odd Petals Lyrics

like one petal mmm like one petal yeah she love me like three petals she loves me lots like five petals yeah im only messing with them odd petals (odd petal) do she love me, do she love me not thats a



12. Lip Singer Lyrics

Lip Singer Lyrics

You make me wanna say aye ooo aye ooo I feel in love with a lipsinger (with a lipsinger with a lipsinger with a lipsinger) Make me wanna say aye ooo aye ooo I met this bad girl aint no telling what sh



13. Lip Singer Lyrics

Lip Singer Lyrics

You make me wanna say aye ooo aye ooo I feel in love with a lipsinger (with a lipsinger with a lipsinger with a lipsinger) Make me wanna say aye ooo aye ooo I met this bad girl aint no telling what sh



14. Friendzone (feat. Zach Gervaise) Lyrics

Friendzone (feat. Zach Gervaise) Lyrics

im gonna tell you all a story its really quite normal i was taking my cruch to my year ten formal she was so pretty she made my heart melt when she looked away i tucked my boner in my belt my suit was



15. Want to Want Me (Clayton Remix) Lyrics

Want to Want Me (Clayton Remix) Lyrics

It's so hard to sleep I got the sheets on the floor Nothing on me And I can't take it no more It's a hundred degrees I got one foot out the door Where are my keys? 'Cause I gotta leave, yeah In the b



16. Someone Sometime (feat. Zach Berkman) Lyrics

Someone Sometime (feat. Zach Berkman) Lyrics

So it turns out I've been here before I opened my mouth And all that comes out Are empty words And the lights are low And the night is cold I'm only halfway home On this winding road They say that l



17. Fly Away (feat. Zach Jones & Sean Jones) Lyrics

Fly Away (feat. Zach Jones & Sean Jones) Lyrics

Counting down these seconds Jumping off these fences Find another place to start again Cracks in the sidewalk i'm over all this small talk Taking off like fire in the wind I won't waste another day Wi



18. One Last Time (Clayton Remix) Lyrics

One Last Time (Clayton Remix) Lyrics

I was a liar I gave in to the fire I know I should've fought it At least I'm being honest Feel like a failure 'Cause I know that I failed you I should've done you better 'Cause you don't want a liar



19. Purple Heart (feat. Zach Boucher) Lyrics

Purple Heart (feat. Zach Boucher) Lyrics

Hello? Did someone get the message? It's a blessing that you're making some progression There's no exceptions hands down, no questions Unless you wanna be like Mangle when you left him De-fucking-tach